מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
QUESTIONS & ANSWERS

כל מה שרציתם לדעת

זמן אספקה

עד 7 ימי עסקים

עד 10 ימי עסקים לישובים מרוחקים*

יום עסקים יחשב להזמנות שיתקבלו עד לשעה 12:00 בצהריים

יום עסקים - הינו יום חול ראשון עד חמישי, יום עסקים לא כולל שישי/שבת ערב חג/חג.

ישובים מרוחקים/חריגים - ניתן לצפות בתדירות הגעה של חברת השליחויות בקישור הבא: תדירות שרות אוריין

במידה ואין הגעה לישובך, אנו ממליצים ליצור קשר עם מח' שרות לקוחות - נשמח לסייע בפתרון חלופי.

יש לשים לב: בתקופת הסגר ייתכנו עיכובים בזמני אספקת החבילות.

שליח עד הבית

40 ש"ח עלות משלוח - בקניה עד 500 ₪  

100 ש"ח עלות משלוח – בקניה מעל 500 ₪  

 

המשלוחים מגיעים עם שליח עד הבית. בסיום ביצוע ההזמנה ישלח מייל המעדכן אותך כי ההזמנה התקבלה עם מס' אישור הזמנה. 

חברת השליחויות תשלח לך הודעת SMS שהחבילה נאספה מהמחסן למרכז החלוקה שלה.

ביום ההפצה חברת השליחויות תשלח לך הודעת SMS שהחבילה יצאה למסירה ע"י שליח.

מרגע שהתקבלה הודעת SMS מחברת השליחויות אוריין, ניתן לבצע בירורים/עדכוני כתובת/הערות לשליח מול שרות הלקוחות שלהם בכתובת: Distribution.Service@ORIAN.com



איסוף עצמי - האתר בהרצה, בשלב זה לא מתאפשר איסוף עצמי.

השרות מיועד ללקוחות המעוניינים באיסוף מחנויות הרשת הנבחרות ולא בשליחות

או במקרים בהם המוצר מוגדר מראש ע"י המערכת לאיסוף עצמי בלבד.

השירות יינתן מסניפים נבחרים - ללא עלות.


החזרות

  • ההחזרות יתבצעו בסניפי הרשת – לבחירתם כ-47 סניפים בפריסה ארצית
  • ניתן להחזיר כל מוצר שנרכש תוך 14 ימים מיום רכישתו כנגד הצגת חשבונית קניה ובאריזה המקורית בלבד
  • כנגד החזרת המוצר יינתן החזר כספי בכפוף לחוק כאשר ערך הטובין עולה על 50 ₪
  • ההחזרה מותנית בכך שהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש
  • בגין החזר כספי יגבו דמי ביטול כחוק
  • במידה ויינתן שובר זיכוי תוקפו יהיה ל-24 חודשים

 

המשלוח מבוצע ע"י חברת אוריאן 
אחריות המשלוח, בדיקת מצב המשלוח ותיאום השליחות תעשה ע"י חברת המשלוח בלבד ולא ע"י מחסני תאורה. בכפוף לתקנון

מרגע שהתקבלה הודעת SMS מחברת השליחויות, ניתן לבצע בירורים/עדכוני כתובת/הערות לשליח מול שרות הלקוחות שלהם בכתובת: Distribution.Service@ORIAN.com


* משלוח המכיל פריטים חריגים (פריטים גדולים/כבדים מהרגיל) - יעשה באיסוף עצמי או בפניה למוקד ההזמנות לצורך קבלת הצעת מחיר פרטנית.

שימו לב:

יתכן ולא יהיה ניתן לשלוח את כל הפריטים הזמינים למכירה באתר. 

במידה והזמנתם משלוח עבור פריט שלא ניתן לבצע עבורו שליחות, 

הפריט יהיה זמין באיסוף עצמי או לחלופין נציג שירות יצור עמכם קשר ויעלה בפניכם את אפשרויות האיסוף הקיימות עבורכם.

 

יש בעיה? צרו איתנו קשר

סגור
Go back to %1