מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
QUESTIONS & ANSWERS

כל מה שרציתם לדעת

האם תשלום דרך האתר מאובטח?
התשלום דרך האתר מוצפן בתקן PCI לאבטחה האולטימטיבית, כך שתוכלו ליהנות מראש שקט כאשר אתם רוכשים במחסני תאורה.
למה מחסני תאורה?
מחסני תאורה מציעה את המגוון החדשני ביותר במחירים הטובים ביותר בישראל, לצד השירות האישי, המקצועי והמוביל בשוק התאורה הישראלי.
בכמה תשלומים ניתן לשלם?
באפשרותכם לשלם עד 10 תשלומים ללא ריבית
מה קורה לאחר שרכשתי באתר?
האתר משריין את מסגרת האשראי שלכם באופן אוטומטי בהתאם לסכום הקניה אך אינו מחייב את כרטיסכם. ההזמנה עוברת לטיפול נציג שירות מטעם מחסני תאורה, אשר יחזור אליכם לצורך אימות ההזמנה ואישור סופי. לאחר מכן מוקד השירות יזמין עבורכם שליח או ישלח את הזמנתכם לאיסוף בסניף, בהתאם לבחירתכם במעמד החיוב
מה קורה במידה ויש לי שאלות נוספות לאחר הרכישה באתר?
בכל שלב תוכלו להתקשר אל מוקד השירות בטלפון 1700-70-70-40 או לפנות למייל שלנו בכתובת: sales@lighting.co.il
מה קורה במידה וארצה לבטל עסקה?
בכפוף לחוק ההגנה לצרכן ולתקנון האתר, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימי עסקים, בתנאי שהמוצר לא נפתח או הופעל וחוזר באריזתו המקורית. בהתאם לחוק, תנוכה עמלה בגובה של 5% מסך העסקה 2.5% עמלת סליקה מסך העסקה, או 100 ₪ 2.5%, הנמוך מביניהם

יש בעיה? צרו איתנו קשר

סגור
Go back to %1